Kiukkuinen vakimatkustaja VR:n ongelmista

22.2.2010


[Etusivu]   [Artikkelit]   [Kuvastot]   [Linkit]

Nyt on viimeistään mennyt luottamus VR:n touhuihin!!

   Hermot oli mennä jo viime viikolla, kun keskiviikkona ja torstaina aikaa tuhlautui myöhästymisiin 4 matkassa yhteensä kaksi tuntia, vaikka talvisää oli silloin mitä leppoisin.  
 
Olen pendelöinyt päivittäin vasta 5 vuotta Päijät-Hämeestä Pääkaupunkiseudulle.

  Olisin odottanut tässä tilanteessa VR:ltä JÄREITÄ toimia. Kyllä nämä olosuhteet ovat olleet etukäteen tiedossa. On ollut monta päivää aikaa valmistautua tähän.

   Kunnollinen firma repisi tässä tilanteessa vaikka 1000 ylimääräistä harjamiestä sinne raiteille ja järjestäisi korvaavia bussikuljetuksia. Kyllä se halvemmaksi tulisi, kuin tämä imagon pilaaminen ties miten pitkäksi aikaa.

Itse siirryn nyt bussin käyttäjäksi, kunnes tämä sydäntalvi on ohi. Onneksi matkustan Helsinkiin vain sarjalipulla, joten taloudellisia menetyksiä ei juuri tule. Sääliksi käy niitä, jotka ovat maksaneet 30 päivän lipun tai Suora 360 lipunja kärsivät nyt joko lompakossaan tai sitten VR:n vankina raiteilla.
 
Ymmärrästystä ei vain tahdo herua. Etenkin nykyisillä lipun hirmuhinnoilla odottaisi vähän parempaa asiakkaan huomioimista.



[Etusivu]   [Artikkelit]   [Kuvastot]   [Linkit]

tämä kirjoitus on julkaistu
22.02.2010 Oiko ry:lle lähetetystä kirjeestä